Saturday, December 3, 2011

Deringan lama

DSC_4379

Phone antik ditemui di rumah mukhriz
************
Ada 9 bln lagi lebih kurang..banyak nak kene catchup nak kene setelkan..Alhamdulillah banyak yg bertanya tapi belom ada yg confirmkan takpe InsyaAllah ada rezeki lekat la satu ke dua job 2012..keinginan nak add gadjet kene simpan tepi dulu..dahulukan yg mana penting..pada yg perasan aku agak mandrem 2-3 minggu lepas jgn amik port kalau tanak amik port..tensen bonet kemek (nunggu masa nak karat) kene sagat ngan blakang lori..aku suspek lori besar sb tinggi betol2x atas bonet..bamper no plat semua ok je..bumper depan lak ade org sagat..kesan macam kereta nak kuar parking yg sagat..aku suspek la..lepas tu smlm macha bawak kereta saga lama potong queue kat toll bt3..cermin sisi dia sagat lak fender tepi atas tayar depan..bangang aku suh benti dia tanak benti tepi..tau aku baling keta ko ngan belantan..apa nak buat mende dah jadik...takan nak report polis lak pasal kereta ko calar..so kesimpulannya semua pasal kereta..ya current bini wat masa ni adalah kereta..

No comments :