Monday, January 9, 2012

Wedding: aaaakkkkkuuuu gian...

DSC_5519_2
PhotoHunting..

Its in my blood..Ayah saya bukan photographer..takde sejarah pon aku lahir dalam family yg minat photography..minat ni datang sendiri sejak aku skolah rendah..pantang nampak kamera..bukan aku nak masuk dalam gambar..tp duk tawar diri amikkan gambar..by skola menengah (SAKTI) aku ada sebuah kamera film..jenama apa tak ingat..tp mmg amik gambar merapu2x la..outing hujung minggu hantar cuci dua minggu lagi outing datang amik bayar guna biasiswa..haha..lepas skola masuk U aku takde kamera..yg ade cuma kamera henpon..alcatel & nokia express music antara phone tercanggih aku penah beli dan ade kamera..ade simpan lagi gambar dari camera phone tu..abes blaja simpan duit..beli body dslr..1st body aku beli adalah Nikon D70s (2nd hand je) actually aku beli lens 18-55mm dulu sblm beli D70s..haha sanggup tu padahal gaji kecik je pulaktu duk Shah alam..
tulah sedikit sejarah pemfotografian aku..skang aku pakai kamera berat..tp nikon jugak..sahabat suh upgrade ke canon aku tak tergoda lak..haha


actually nak crite pasal photohunting..
Anybody nak prewedding ke personal potrait ke..aku sudi tolong amik gambar percuma as long as tak melampau2x lah..i'm free to shoot to add my portfolio dan anda dapat gambar untuk kenang kenangan dimasa hadapan

No comments :