Wednesday, July 23, 2008

out with her


12-july 2008
the day start ealier like it is a working day....but it saturday...hari ni adelah hari yg dinantikan sebab arini adelah ari tuk kuar ngan awek tesayang...hahaha...siap2x pi umah jemput dia kol 10 pagi..pi naik bas tuah..ramai awek2x utem tunggu bas gak pg tuh..semua nak pi perabis duit loan...naik bas mmg bediri la jawapnye sampai msentral(juga dikenali sbg mc)penat bediri jea...jalan x lagi..dah smpi cadang nak naik bas doubledeckker tp ari nak ujan jauh nak pi jalan pi kat hentian bas tuh...so naik je bas panorama biasa....sesekali tanye kat dia penat x bediri..dia asik jawap 'ok'...sebab nak ke banda hilir pon tepakse bediri gak..haha..cuaca nak ujan..rintik2x dah...sampai MP cuaca baik pulak..trus masuk pi makan kat seoulgarden...lapa...sebelum masuk dia nampak suv bmw yg dipamer kat MP tuh..pelik aku..ramai org pompuan minat kat keta patern gitu..nape ek..layankan jea..dia duk pandang2x..tawar ajak naik tak nak plak...pas makan pi jenjalan kat sekitar dalam MP tuh..ingat nak pi main boling tp tepikir misti ramai org...tak jadik la tros pi kuar jalan kat banda hilir...ajak pi msk bgnn memorial pengisytiharan kemerdekaan..dia kate tak penah masuk situ..seronok gaye berjalan...naik bkt saint paul lak..kota afamosa...masing2x perut penuh nak suku anak tangga dah mengah...hahaha..dak gemuk dua ekor ni memang..tp sampai atas gak....kat atas masing2x belakon macam 1st time naik atas tuh...turun pi stadhuys beposing jap kat kincir air...panas cuaca tp wat tak tau je sebab hati sejuk tinguk awek gumbira...ahhahaa..pi masuk kapal belanda...1st time aku masuk situ..dia pon...pastu pi menara taming sari...The target..dah plan nak naik menara tuh tinguk melaka ngan org yg paling disayangi...berjaya gak...hahahah...penat dah bejalan masuk dataran pahlawan..haha..makan aiskrimm..dia paling suka makan aiskrim...comot lak tuh...hahaa..kitorang jenjalan pastu shoping sikit2x...haha..penat kitorang balik...bepeloh bejalan satu ari tp sapa x seronok dapat kuar ngan awek tesayang...penat letih semua tak hirau dah...asal gumbira...

4 comments :

misch suzi iryanti fadilah said...

tuh diaaaaaaaaaaaaaaaaa...
anganu..mabuk..kemaruk..
smualaaaa...
hahahahahaha..
lame xnmpk korg date..
nant jumpa aku bhn ckop2..
hahahaha..
btlkan la chatbox ko tuh..
ntahpape..hehehe~

d i y a said...

SUWEETT ~ ... bgus2 .. bejalan2 ngan awek .. nt de rezki, leh nek keta lak .. ko kan otai NETWORK .. pe lagi .. ak doakan korg bahagia, bersama hingga akhir hayat .. jom kwn2 .. kite aminkn .. AMIN~~~ .. hik hik ..

dilla said...

haaahhh..ni la romeo sbnr.
yup semut..uji..
kwn kite ni da angau..hehe
papepn sweet sgt la
untung aweknyer..hihi!

misch suzi iryanti fadilah said...

ko taw diya..
ade ke patot..
beriya diya aja care2 dating nek moto.
last2 g nek bas..
ngok ngek nye semy!!!
hahaha..
pasni baek ko mek lesen bwk bas jelaa semy..senang!!
mesra alam!!jgn kan RAFIDAH jew, sekampung pon leh nek..
lg berkat..
hahahahaha~

p/s:rindu nk dgr ko bercerite smbil lukis2 semy..sbb aku kan jenis yg kalo nk phm cerite org tuh ssh sket..kne de diagram br phm..ko taw kan semy??hahahahaha~