Monday, August 18, 2008

18-08-08------semua staff tmpat LI aku xleh masuk opis pagi tuh....aku yg telewat sb patah balik umah amik dompet tetinggal pon tekejut nape dak2x ni x masuk opis lagi...semua duk tecongoh depan opis....aku siap dah suh adi punch kan kad aku...sampai je dia kate takleh masuk dowh....opis kene rompak...peh...hancur2x...memang betoi...opis digicity kene pecah masuk...abes laptop lcd projector kene kiben(curik)....bos kira2x rugi ade dalam 1ratribu lebih ilang....tp aku rase lebih sebab bayangkan 19 biji laptop ilang yg kat luar..blom yg dalam bilik...abes nak wat camner...mende nak jadik...aritu semua keje tegendala...dak masuk opis dalam kol 10 dekat seblas lepas forensik amik cap jari....masuk opis semua ngantok...tido je...dah tadek keje...org atas la pening...hahaha

2 comments :

misch suzi iryanti fadilah said...

waaaaaaaaaaaaa..
dasat nih!!
byk tuh rugi...
kaye perompak tuh..
ble diorg curik??

semy said...

pagi senin..kol 5.55 sampai 6.05..dalam seploh minit jea...cctv dapat tangkap gambar muka...jelas giler....hahahah..bodo pencurik pakai kemeja..sebaik dia x pakai tie..