Wednesday, February 11, 2009

bercuti ke melaka sempena thaipusam.....

Kerana selangor cuti isnin ni..so aku tlah mendecide tok pi jumpa makwe aku techenta kat melaka...ari sabtu kol 11 aku kuar tol elite batu3...arini bgn lewat sebab tebiasa bgn awal...hahaha..dak2x lescopaque sibuk besiap nak pi opis aku siap nak balik melaka...hahaha..pejalan amik masa berapa jam eh...3jam kot..sebab aku smpi melaka kol 1ptg...laju x laju aku rempit...hahah..sampai melaka tros pi umah mae (tn mohd fakhruzzaman). Lepak jap pastu ajib ajk makan...pi makan kat naiman..kedai makan paling mahal kat melaka...nasik+ayam goreng+air tehobeng=RM5.30.....hampeh..kat shah alam lagi murah..cibet...
malam::jumpa awek le beb..
kol 9 bunyik rejek aku dah gema kat blok E (umah fied)..janji dah nak kuar pi makan..malam tu pi makan kat de’pelican...ngah2x nunggu order ade alif+ziana+sanah datang..best makan sana leh kutuk2x suara org yg x sdr diri nak nyanyi.hahah...pasiap makan tros balik...tp x tros masuk umah.....
esok pagi::Pi mp...
plan asal nak pi tinguk wayang...tp cam xbest je..lapo tros sarapan pagi merangkap makan tnghari kat MacD..(amaran..produk penyokong kekejaman keatas bumi Palestin).

Kejadian2x.....

belia 4B melaka protes kekurang ajaran karpal singh menhina sultan majinnbelia n beliawanis yg tidak terlibat dalam protes spt gmbr di atas

No comments :