Friday, February 13, 2009

bukan cameron tapi lojing...

semalam norazmi telah ditugaskan utk pergi membuat site visit tuk satu projek intranet kat cameron...menurut katenyelah....tetapi rupanya bukan..perjalanan dari shah alam ke tol simpang pulai perak ngambil mase kire2x 2jam lebih dan setereusnye nganbil mase hampir sejam nak ke kg raja..jalan nak ke cameron..setelah sampai kat kg raja kira2x jam 11pagi norazmi bersama 3org bukan melayu lain bertolak ke tapak projek..naik landcruiser prado...menuju ke lojing guamusang...haram jadah dalam hati norazmi berkata....syarikat yg baru ade bangsal takde elektrik takde phonesignal kat kawasan tu nak wat intranet...still hutan n berbukit bukau aku redahi jua tapi naik 4WD la...pi sana pi tangkap2x gmbar je...pastu membingitkan tinga dngr org mesh network berbicara cam bagus..

takde gmbo nak letak..sb gmbo utan...ade gmbo anak org asli..nak..

3 comments :

missy suzi said...

hahahaha..
amek ko!ank org asli jew yg ade..
*norazmi maki babi byk kali!dose ok!hahaha~

k.e.r.i. said...

lojing?
tu dah masuk kelantan weyh.
ko dari shah alam ke lojing da rentas perak ngan pahang tu.

semy said...

tau xpe..dah cam pembalak aram kat sana...lalu jalan balak tinguk lori antu...ade anjing..tokey tmpat tu kate rimau gajah tapir pun ade kat sana..