Tuesday, November 24, 2009

I Tolak la..

kol 5.20p.m phone rm50 aku berbunyik...sapa la call ptg2x gini..rupanya ada panggilan dari company yg nak hire aku..phone interview held about 15minute dan aku punyala bantai speaking tegagap2x.Amoi tu nak bagi aku post WINTEL Administrator....tanya2x jawap2x(in english) aku tolak secara baik sebab aku tau live as a server admin ni camana..dia ada gak nak bg post yg agak teknikal tapi wat masa ni takde sb yg post dia tawar ni perlu diisi segera..

menurut crite dia keje cuma 3hari seminggu (gile 3 hari je) idok la..baki 2 hari kalo pi opis akan dpt 175sehari dan sabtu ahad ari standby..kalo aku pi keje 5hari seminggu aku leh dpt RM2200 (xmasuk OT sbtu ahad)memula tepikat gak tapi aku rase cam terburu2x je..sb aku plan nak berubah angin tahun depan..siapkan dulu projek kat KPJ ni.....

so..i'm sorry emerio

No comments :