Sunday, November 1, 2009

outing with burt

DSC_8280

DSC_8404

yana

DSC_8387a

DSC_8313

shooting model dengan memanipulasi available light tanpa flash..lokasi shooting kat taman tasik perdana KL..outing free ngan 4 org model ditaja oleh penganjur encik burt.sblm ni kenal ajib ngan keri je dak utem yg bedslr...td berpeluang kenal ngan mus, zam ngan kamil...zam rupanya rakan lama yg sama2x berkhursus fasilitator masa kat pangkor tahun lepas...outing kali ni disertai oleh kebanyakannya org2x muda..berbeza ngan outing photomalaysia..ahlinya kebanyakan adalah warga2x emas..dan pengalaman mmg tak perlu dipersoal lagi..gmbr2x lain akan diupdate dlm post seterusnya...

12 comments :

Encik Zymn said...

mane awek hongkong mari? haha

semy said...

hahha..wait..s

HakimFuad said...

mie..sume model mmg kne pegang tinga ek? tp model gadis melayu tu bleh tahan..xgarau kn??=p

k.e.r.i. said...

rambut kerinting tu stok lemas.
i likeeeee

semy said...

tu anak mami tu..nama dia syarifah apa ntah..

lemas dibawa arus..hahah

semy said...

syareefasya al qudsy

razifmustapha said...

baju merah tu sesak nafas aku tengok lama2. gulp...

hafizzani said...

macam sakit perut je baju merah tu..atau itu lah gaya terbest sorg model

semy said...

dia agak gedik sket..KL la katakan...hahah

burt said...

berdarah idung bak kata budak2 ni

semy said...

ahaaha..encik burt kaver sket..meleleh dah tu.haha

mr said...

ko x der abek gmbar zoom lg dekat ker semy?...haha