Thursday, February 25, 2010

bokeh..

Photobucket

tejumpa gambo ni dlm laptop diambil di muar semasa majlis kawen sepupu aku..ni adelah bunga jambu air..bapak takde keje aku..time ni semua family wak jalil lari bekumpul bawah pokok jambu air ni..port terbaik sb redup dan berangin di sini..musim panas skang ni..kat kluang siap catu air sb empangan semberong dah kekurangan air..semoga musim panas ni berakhir secepat..org kata musim panas ni berlaku sb ramai nau kawen pastu doa Alhamdulillah x ujan senang kenduri..

4 comments :

dilla said...

abam semy.. gmbo ni directly from camera o edited version...

kalu edited version.. guano nok wak gitu...??

semy said...

direct dari kamera..cume levelkan je.sb terlalu ekspose...

nak dpt bolat2x cahaya tu pakai aperture kecik...fokus kat bende dekat biar blakang blurr..insyaAllah jadi..selamat mencuba..haha

dilla said...

salu dah wat cenggitu.. tp takde bOlat2 kecil comel2 bersinar tuuu pn.. huhuhu..

semy said...

pakai 50mm konform jadik...hhaha