Tuesday, March 23, 2010

Cucuku Kawen

DSC_0290

DSC_0291

Pengantin Name: Farhanah bte Hj Mustafa
Kaitannye: Anak sepupu aku (cucu aku)
Lokasi Majlis: Seksyen 9 Shah alam

ni gambo anak sepupu aku yg kawen kat seksyen 9 shah alam sabtu lepas(20/03/10)..majlis agak grand sb yg kawen ni agak grand orgnye..time majlis ade ramai photog ngan dslr dari yg kecik sampai ke bapak org..yg pakai henset plak takde cikai2x paling koman e71..adei..sungguh grand..ni je satu gambo yg aku nak upload sb aku tak shoot mana pon..sibuk nak belatih shoot event ramai..so gambar less subject tak banyak aku shoot..

tool: Nikon d70s+18-55mm F3.5 lens+Nissin speedlight
Setting: Aperture priority F/5.6
ISO: entah aku bantai 400 x silap
Perencah: adobe lightroom+adobe photoshop cs3

2 comments :

Muiz Dah Kurus said...

apsal lak cucu ko.. kalo die tu anak kepada spupu ko..maksudnya die ni anak spupu n ko berpangkat ayah spupu. kalo die dapat anak nanti, ha yg tu br la cucu ko..ahahaha.

semy said...

oo salah eh.....aku sbnrnye mmg dah taraf datuk..ramai sepupu aku dah ade cucu..yg ade cicit pon ado....hahah