Saturday, March 27, 2010

perkara2x yg boleh membakar darah

berikut adalah senarai pekara yang boleh membakar darah actually yg buat aku bako darah skang ni:
1-phone kene barred sb tak bayo bill
2-keta aku dah calar even calar sikit je taknampak sngt pon tp sb bukan aku yg calarkan maka aku mmg tak puas ati
3-gaji bln Feb aku dapat half je..ngan harapan dapat lg half on 15th march plan tuk bayo installment keta tapi tak dapat gak half tu..dan sampai skang bank dah tepon banyak kali suh bayo segera..tak banyak 5rat lebih je..
4-kat opis keje org lain aku kene wat..jadi despatch plak tugas aku...tukang menjawap pon aku gak..bapak ko bayo gaji aku berapa sbln...?4juta ke?suh tu suh ni gaji tanak bayo..mak ko pi tabligh jadi imam semua tapi perangai cam setan..
5-apa lagi ni..claim aku bile nak dapat entah...suh pi sana sini claim tanak bayo..ko kata org len xdpt claim tak bising...ha ye org len duk opis goyang kaki tekan button bid rege forex dapat bonus yg keje banting tulang sampai tinggal anak bini kat umah seminggu hapah xdpt..pastu siap belagak bwak family becuti..mmg taik la korang ni..

banyak lagi nak tulis...ingat dulu keje kat melaka teruk dapat keje kat selangor keadaan akan jadi lebih baik..jadik cam haram jadah lagi ade...kalo ade yg terbaca then terasa nasib la mmg nak ko terasa pon..moga nanti anak-anak ko org len buat cam yg ko wat gak...

1 comment :

Zul said...

Xpe semy. Aku memahami nasib ko sbb ayah aku yg kojo 1 tempat ngn ekau. haha... eh, cam xpatut lak ketawa.. tuka la. huhu