Wednesday, May 26, 2010

Life

lama x hapdet....serius lama..dah bebulan2x rasenye..senin lepas xpi keje..duk membuta kat umah..patot conduct training...pandai betol aku yg tak pernah diantar tuk training disuruh bg training..enviroment, architecture hapah tak tau satu bende di suruhnye bagi bengkel TOT...akhirnye fail...padan la muke aku dan kompany aku..skang client nak blacklist..padan la muka kompany aku..

tadi pi T&I kat annexe...si bijak pandai & si ayat manis suh pi..si tester plak bukan main lagi..yela nak fullfill semua requirement katenya(utp cable intermittance pon nak kira--laptop dia yg lemau)..sekali lagi aku yg tak tau apa criter dlm testing sblm ni ditinggalnye kepalaran sorang2x ngadap tester..sibijak pandai & simulut manis entah pi minum2x kopi pekena chapati mamak agaknye..endingnye si client suh failkan test hanya kerana username&password tak restore to default bile menu tu ditekan..org purposely buat la...satu dunia yg guna CDMA technology macam tu ko plak yg baru nak implement ngada2x nak sama macam teknology adsl yg dah lapok tu...sory to say la..bukan system tu fail..fungsi yg tak mengubah password&username bile direset tu mmg puposely buat...pemilik plak taknak cover..masa test yg AKU terlibat dulu tak plak ko highlight...4oox test..kasi sample siap ko wat harta pon tak perasan lagi hal kecik tu...lepas tu kecoh satu bangunan kata vendor salah..

hai bile bleh angkat kaki ni...136x15bln=2040 x termasuk company punya bahagian..hakikatnya penyata pon tak sampai umah.....new interview cuti ni...wish kepada diri sendiri berjaya..

janggut,kopiah title haji pi umrah 8oox pon belom tentu ko masuk syurga sebab org dibawah ko memaki melaknat ko hari2x..sekian terima kasih...banyak lagi nak tulis..tapi xpelah...