Sunday, June 27, 2010

Puteri Gunung Lambak

DSC00268

DSC00244

DSC00279

DSC00274

Non edited...
Sony a350+50mm 1.7
Settings: F/1.7 ISO 100 Shutter speed 1/2500sec
Thanks to along yg bawak aku singgah outing faizal skodeng tegar..

BOSAN KAN
balik2x gambar je

meh nak citer sket...gambar2x atas ni aku shoot time outing kluang anjuran faizal kat gunung lambak..semalamnye aku ngan BB,along & aus gi shoot nikah+wedding Kalos Comey & Uya kat Penerok (kg sg buntu) Pontian...tido semalam kat hotel pontian lepas makan seafood kat kedai dalam ladang kelapa sawit tp still ramai org..tak pelik ke?..berbalik pada kes gambar2x kat atas..aku shoot guna sony alpha yg aku nak jual tu...ditambah ngan lens konica minolta 50mm 1.7 aku shoot gambar model bernama zahara jokasi..pakaian & makeup ditaja oleh ntah sapa ntah..tp yg penting time outing tu takde la besungguh2x nau aku join sb penat...malas pon ade...join kejap je pastu melepak lebih ngan along+bb..

salah satu aktiviti spnjg menganggur tak keje...duk kampung je..ade org kol kuar lepak2x..tp selalunye takde sb semua org lain ade keje tapi aku takde...hahahhahah...

No comments :