Wednesday, June 16, 2010

tembak curi

DSC_0880 copy
gmbr adalah hiasan semata-mata..

kembali pada tajuk..tembak curi dalam konteks photography membawa maksud mengambil gambar subjek tanpa kebenaran atau pengetahuan subjek...aaa merepek ar..

esok aku nak start send farewell email pada semua contact keje..supaya aku tak diganggu lagi pasni..ade 2 minggu lagi nak blah..aku nak cuti..malas nak menabur bakti...sebab baik duk umah edit gambar kan..dapat duit..keje ni ngabis duit ade..kalo confirm dapat gaji bln last keje xpe..ni suam2x kuku je rasenye nak dapat..

tadi dah amik offer letter..redha je gaji kecik..syukur asalkan ade epf ade sokso..ko gile keje takde sokso..aku nak bli rumah nanti camana...aku nak tampung anak aku belaja luar negara camna.. asal ko bahgia labu...so looonggg jack...

4 comments :

burt said...

comel awek tu heheh

semy said...

hahahahahahah..jgn kaco..sudah berpunye..

HakimFuad said...

cumel awek ko taruk..hehe..

semy said...

nak no tepon x?mintak kat bond...hahaha