Wednesday, October 20, 2010

what a hectic

DSC00201

tiap2x minggu kalau boleh berendam kat jeram camni mmg syok...ilang penat...tambah2x pi ngan dak demuk sblh tu.....hahaha...ni kali ke 3 pi bukit belacan ni..entah nape syok sngt nak dtg sini..sb paling dekat kot..ngan musim panasnye...keje aku merata kl..so agak penat la nak meredah jln2x kl+selangor..dah penat seminggu keje..ujung minggu kena la berehat..

aku baru perasan...
-sejak wat parttime photog aku banyak miss rakan2x punye wedding
-sejak aku pakai keta aku macam makin sihat..kulit makin gebu...hahahah
-sejak duduk shah alam aku dah tak menjadi org yg gile nak tonton bola E.P.L terutamanya..
-sejak duduk shah alam juga aku dah tak menjadi seorang yg kerap bersukan...
-sejak 2 tahun lalu hingga kini kwsp aku baru 900... tahniah staff BSO yg pergi menunaikan haji musim haji tahun ini..

No comments :