Tuesday, December 1, 2009

aku terdiam

arini seharian duk meeting ngan global marketing presiden airspan kat mimos tpm..terdiam aku sb dia ni mix denmark+italy...tinggi ya ampun..tapi sronok bebual ngan dia..aku terdiam time diorang bebual pasal business...aku biasa la teknikal punye org diam je..(sbnrnye tak pandai ckp english...hahha)bebual pasal airspan wimax ni produk yg mycompany bring into malaysia.BSO is the airspan representative for malaysia..

bukan nak promote tapi produk ni score 92% while huawei score 62% tuk presentation project wimax kat romania....harga pon lebih murah ngan saiz binaan yg lebih kecil....watch out sebab tak lama kat ceruk2x kg luar bandar pon akan ada wimax..P1-AMAX-Redtone akan sediakan jaringan WiMAX kat kg2x anda..so POTONG LA apa lagi..hahahaa

kalo projek ni berjaya capai target aku akan ke MILAN ITALY...kalo aku still work kat co ni la..

No comments :