Wednesday, December 16, 2009

Salam..
dah lama x mengarut dan mencarut kat sini...wat masa ni takde masa sngt nak update blog ke apa ke..pagi keje site kat Putri Nursing College KPJ Nilai..dikelilingi awek2x nursing namun aku tegar tahan godaan..(aku baik)..kerja2x pemasangan WiMAX-WLAN yg cover seluruh kolej dan asrama baru je bermula..dengan asik cuti ari jumaat dan pengurusan tetinggi yg entah pape, lagi esok konfirm enset aku bebunyik org TM call sb modem EVDO CDMA diorang aku x pulang2x lagi..haha lantok la..pndai2x nak goreng.

minggu ni Huda plak nak bertunang..Minggu lepas Ajan & Pejal.Selamat bertunang semuanya.aku bile ye..hahahaha

2 comments :

HakimFuad said...

aiyak..ekau da pndai menanyo soklan pd diri ekau sndrik. aku puji sbb ekau soda pon diri tu...tonang la cpat2 yorr.haha

semy said...

ekau cakap org..ekau bilo plak?