Tuesday, January 19, 2010

Berapa yg anda simpan tiap bulan

salam..jom kongsi kira budget bulanan ....

Gaji-Rm1500 bersih lepas tolak epf (tapi x bank in pon jumlah dari tolakan tu)

Perbelanjaan Tetap bulanan:
1-duit umah RM200
2-bill telefon Rm90 mx takat ni
3-bil broadband RM108
4-Belanja barang dapur RM50

Perbelanjaan xberapa tetap:
5-minyak moto RM5x30hari=RM150 max
6-SUMBANGAN PADA SYARIKAT (minyak pi site-RM10 sehari, tol RM11 sehari =RM21x30hari =RM630)
7-makanan harian RM7x30=RM210
8-Jalan2x sightseeing RM100

JUMLAH BESAR KASAR PERBELANJAAN BULANAN AKU=RM1538 -RM38 Hebatkan!!!!!!!!!!!!Berapa yg aku simpan tiap bulan??? takde...RM0

10 comments :

Shepha said...

aku pun xsimpan.aku simpan kat shopping malls.haha

semy said...

wah sepha...manyak wit..hahha

Unknown said...

ko cut sket jln2/sightseeing 2.

semy said...

tu potong tros pon boleh..hahhaa..

Anonymous said...

Mak ayah?

semy said...

takde...anak tak guna ni takpernah bagi duit tuk blanje mak ayah

razifmustapha said...

aku kadang2 gaji bulan lepas pun tak guna lagi. hahahhaha

semy said...

ajib ko taknak membahagikan kekayaan ko ke rakyat2x jelata ke?

Shepha said...

aku pun tak bagi mak ayah lagi.
baru nak start tahun ni.

ye la baru nak confirm.ni pun hidup tunggang langgang lagi.

hish.

bagi aku takpe,as long kita tak susahkan diorang aku rasa aku dah cukup baik dah.

jom semy start bg parents.haha.

semy said...

jom...insyaAllah kalo ade rezeki lebih..