Saturday, January 23, 2010

mende yg lama sangat nak


dugaan dan rintangan semua ku tempuhi...tapi rasenye takde rintangan lagi takat...sejak dari raya tahun lepas hajat aku yg satu ni tak tercapai2x...sungguh2x la tak bagi aku merasa lagi tapi mungkin ade hikmahnye....sampai ke hari ni dah ade 3 ejen...semua gagal..puncenye ejen no 1 dari trisilco motor...nyusahkan aku je..susah2xnye adalah spt:

1-takleh pi outstation sb takde transport
2-tepakse sewa keta time konvo
3-gagal beraya dgn bergaya
4-kene perli sb selalu pakai keta office padahal aku guna tuk pi site
5-susah nak pi wat job sb takde transport
6-kalo nak pi keje ari ujan mmg aku pi lambat la jawapnye..
7-jumlah loan dari 48k turun sampai 42k je...pastu akibatnye aku kene tunggu 6bln tuk apply loan lain...

endingnye aku nekad wat loan dari ahlong XXXXX XXXXXXXX..apa nak jadik2x la...susah benor...

No comments :