Sunday, April 18, 2010

berabis duit tak hengat...

DSC_0413
sekadar hiasan

ari tadi sabtu aku telah menshopingkan diriku membeli beberapa peralatan photography..aku xbli ford mustang tu..mana ade jual kat mesia..haha..antara barang yg dibeli adalah...

1-phottix off-camera flash cable(nak bli wireless kene upgrade firmware dulu)
2-kingston 4g CF (aku pelik napa lcd nikon aku show 1.1k..rupanya ade 1100 keping gambar bleh disnap lagi)
3-5in1 107cmpersegi@42" reflector (besar dia bleh wat selimut tido malam)

total wang yg telah dibelanjakan tuk brng2x tersebut adelah..240 pound sterling...haha..xpe
pelaburan..dengan equipment baru ni insyaAllah gmbr2x tuk wedding job bermula Mei 2010 akan lebih eksotik..time shoping td aku ditemani oleh menteri kewangan yg aku dah rasuah ngan mee kari oldtown dan laptop decal dan beberapa lagi nilai rasuah yg tidak didpt dinyatakan..kene rasuah sb nanti dia xnak terima mende2x yg aku beli tu..hahahahah...dalam hujan2x kl tu redah gak lowyat+pudu plaza...(gatal paking jauh2x kat bkt bintang..dah berujan)

dan sepatutnye aku kene jd photographer x bebayar tuk event pelawanan bola sepak alumni 85iver melawan alumni semsah (xsilap la)..tp aku x attend pon sb maklumat lengkap xdpt aku xjumpa diorang kat mana..no phone x simpan..simpan dlm laptop je..ngange jela..haaha..nasib kome le yop.Sekian tamatlah kisah arini..teman nak mandi..belengas abes badan neh..

p/s:terima kasih menteri kewangan :)

5 comments :

ise said...

tepat pada masa nya ko membeli barang2 itu..hihihi.bagus mi.:)

Fied said...

sama2..
menteri kewangan penting dalam menguruskan kewangan anda...
Nasib bek tak pergi ke AKPK...
hahahaha....

semy said...

haha..ni spesel ni tuk ko ise..hahah..

baik menteri..hahaha

k.e.r.i. said...

kenyang encik semy.
nanti aku follow~
haha

semy said...

anda diwajibkan wahai keri..haha