Wednesday, April 28, 2010

rase macam

rase cam x sehat badan la..kenapa ni..makan ok..kasih sayang ok..adoi..amalan insyaAllah..sighhhh...esok malam nak ke PT harap2x semuanya lancar...last call sapa nak pi ngan aku ke majlis kawen ise..aku tolak esok malam then balik ari ahad...sapa nak join ade beran sila antar resume ke aku...anda akan dimaklumkan segera..

start dari semalam aku duk melukis storyboard tuk majlis pernikahan&perkahwinan pasangan isham&bond..sampai ke rumah aku bawak balik ketas conteng2x tu..

ni satu lagi hal yg wat perasaan nak chaw skang gak muncul...ade ke mintak usermanual in malay..streamyx punye modem (ade member aku kata xde)ko ade letak ke usermanual in BM.sorang lagi duk pressure suh setelkan problem yg aku rase naik muak dah dengor dia membebel..xpaham2x bahasa org kata tunggu bos decide...yg ko kecoh nak mati tu pehal..pi jahanam la wei...

ok struggle for new job

2 comments :

#mamidiya #mamasabworrior said...

if im not mistaken .. de je manual in malay .. tri language provided, eng malay mandrin .. if n only if x silap la .. nt ak cek balik ..

semy said...

hahahha...ade ek..tu tuk equipment apa?