Thursday, April 22, 2010

sejak akhir2x ini


lately aku naik muak ngedit gmbo..nape eh..aku dah hilang minat ke nak jadi part timer wedding photographer...adoi..album si X patuhnya dah siap tunggu nak terima balance dan deliver album je tp x siap2x edit..kalo dah start ngedit tu paling banyak satu sesi bleh dpt dlm 10-15kpng je..x konsisten..lemau je rase..ujung bulan semua lemau..lagi2x yg seangkatan ngan aku neh...

29 ni aku nak ke terengganu...sapa nak follow aku angkat tangan...kene pi awal sket sb pengantin nikah 30mlm sabtu...takde sapa nak follow aku gerak awal takat ni..lone ranger la gamoknye..pelan2x kayuh(bukan nek basikal ok)..dan untuk job ni aku masih blom pikir apa2x tuk direct subject nak pose camana...duk sibuk ngan keje harian je..ke TM la..ke sunway lah..ke bangi lah..claim tak buat lagi..ade x agknye gaji bln ni pon x pasti lagi..hadui..ekonomi2x..kuasa pompuan...sayang bini jgn sampai dia pijak kepala then nyusahkan org lain..ingat tu wahai lelaki..kalo takut gak potong la bagi hanjing..maafkan hambe mencarut pula..

ngantok la..tido banyak..

No comments :