Friday, September 3, 2010

Pengganti Makanan Ruji

Memperkenalkan produk makanan tambahan dalam bentuk minuman.anda boleh mengambilnya sebagai ganti makanan berat seperti nasi dan hasilnya anda akan mendapat tubuh yang sihat disamping mengamalkan diet pemakanan yang sihat..dan tidak lupa juga boleh mengurangkan berat badan. terdapat 3 perisa utama iaitu strawberry, vanilla dan chocolate.




Maklumat pemakanan:

NUTRIMEAL is a great-tasting nutritional drink mix that contains protein, carbohydrates, dietary fiber, and many micronutrients. Each serving of NUTRIMEAL contains 8 grams of dietary fiber, and 15 grams of soy, whey and other proteins. Soy protein is a complete protein, containing all of the essential amino acids. NUTRIMEAL contains numerous soy phytonutrients. It also has whey protein, which is easily digestible and is an excellent source of amino acids.

  • 8 grams of dietary fiber
  • 15 grams of protein from soy, whey, and other sources

Usana adalah peneraju utama dalam penghasilan produk makanan kesihatan di Amerika..untuk beberapa tahun berturut2x produk keluaran usana menduduki tempat pertama dalam senarai produk makanan tambahan terbaik dan memenuhi kehendak pengguna..

jika berminat sila hubungi untuk mendapatkan maklumat lanjut.
terdapat juga beberapa produk lain yg baik untuk kesihatan anda sekeluarga..

note: Institut Jantung Negara telah mengiktiraf salah satu produk USANA iaitu Biomega III Plus untuk pesakit jantung yang mendapatkan rawatan di sana. Nutrition ini dapat mengekalkan tahap kesihatan dan keperluan nutrisi untuk jantung..

No comments :