Tuesday, October 13, 2009

October is busy

just look at my To DO List...thats what in my schedule...yg takde dan tetibe ada tak kira lagi..

salam,
bukan nak mengeluh tapi dah tanggungjawap kene la jawap kan..october bermula ngan kesibukan konvo 4hb lepas..dah setel, keje aku betimbun dtg..naik je cuti tros training WLAN WiMAX kat KSKB..misi gagal setel sebab masalah dalaman kskb...ups down..takleh nak up radio 5.8Ghz.ingat boleh setel sb lama sngt dah pending..masalah mereka bukan saya..tapi saya yg kene..pastu sambung lak ngan EVDO project TM..projek yg menyebabkan aku hampir setiap ari kene tuang minyak moto sebab nak kene pi Menara Rebung TM.

ujung minggu ni nak ke buluh kasap..fred kawin ngan fahmi..ke fahmi kawin ngan fred??..maria suh aku ngan wan neo jadik drebar..dia ngan enon nak jadi mem besar kat belakang..entah jadi ke x..latest news takde maybe sb bz..aku pon bz gak..ari sabtu sblmnye ade post grad photoshoot..kat putrajaya..anjuran ajib gomen..sebab namanye post grad kene la pakai kemas2x siap sut tie kasut itam semua..bagi yg berkereta takde masalah..bagi aku yg tak dapat-dapat nak bli kereta ni lupakan jela impian tu..tunggu korang upload gmbar jela..aku komen nanti.

aa telupa..pasal live EVDO testing ngan MacDonald jumaat ni..diorang nak guna evdo-cdma sbg backup incase wired link down...diorang nak semua McD ade backup dn TM propose CDMA..live testing tu nanti akan dijalankan kat McD stesen petronas KLIA Sepang..ampon kalo aku kene pi sendri tobat aku xpi..

dan kerana kesibukan october ni aku telepas satu peluang..bukan terlepas..aku rase aku akan melepaskan peluang itu...maybe blom rezeki..tunggu dulu..x panas lagi kat sini..agak2x panas line aku start enjin tarik clutch tekan gear pulas minyak pom cabuts.............

No comments :