Thursday, June 4, 2009

tag dari majinn yg nak curik ...

....kamera aku tapi mata sakit bile tinguk viewfinder.camner nak ade kamera dslr sndri camtuh?

1.Ape perasaan anda sekarang?

- gembira kadang gundah gulana..

2.Saya nak makan?
- ayam masak lemak cili api

3.Saya tak suka?
- pemandu lori kontena yg drive laju2x..

4.Impian saya?
- start part time cari duit lebih..

5.Haiwan yg saya tak suka?
- lalat.kotor dan menyemak..

6.Saya harapkan?
- sebuah persona puteh & nikon SB800 cukup la..

7.Jika boleh putarkan mase?
- jadik org baik..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- mungkin sudah beranak pinak..

9.Handphone saya adalah sebuah?
- nokia murah ade flashlight (100)

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- 2..1 monyet 1 skang neh.

11.Saya suke pada?
- awek saye rafidah bt rasedan..

12.Kawan2 saya?
- animator network engineer software engineer..

13.Pernah dikhianati?
- aku seorang yg baik...(x ingat lak)

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
- doa agr dia sedar..kalo x aku langgar dia ngan jentolak

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag:

1-ujie
2-bond
3-sheila
4-kure2x
5-baang(yg x penah balas tag-skang gile main facebook)
6-jumsare (lastupdate beberapa thn lepas)

No comments :