Friday, May 1, 2009

saye nak balik KAMPONG GAJAH

pas 4bln keje kat shah alam akhirnye aku pulang jua..

Assalammualaikum W.B.T

tujuan entry ini ditulis adelah atas dasar kesedaran diri tentang asal usul kita..walaupon kita hidup dihurung dengan kesibukan bekerja dikota2x besar jgnlah sesekali kita lupa akan asal usul kita..kg juga..kampung aku kampung gajah..bukan di perak tapi di kluang johor...

esok nak balik jumpa family..lama dah x salam cium tangan mak ayah aku..huhuu..sedey nampak..
dah 4bln x balik...apa nak jadik...bz?takde la bz sngt sempat je nak trun melaka..jumpa awek..awek lagi penting ke?tak..bukan tu sebabnye..saya ade alasan saya tersendiri...

sekian jom balik kampung..
sabtu jumpa di rumah shafiqah bagi mereka yg dtg..yg tak dtg takpe..aku kawen pastikan korang dtg..

4 comments :

k.e.r.i. said...

oit oit.
aku balik ko pun nak balik.
ape ni meniru.
hahahaha

semy said...

semua org nak balik..even ujie pon balik..hahah

missy suzi said...

poyo la mie ko..
mmg n3 lapa pelempang..bajet anak yg baek..pdahal byk wat dose dating kt melake bwh pokok..hahahahahahahahaha*
oh ye~ko n keri mmg sgaje tiru aku nk blk kan??gay r smue nih..saing2 smue gay..hahahaha

semy said...

woi..mana ade bwah pokok...bawah rimbunan pohon jea..haha