Wednesday, April 1, 2009

majinn camisado tagged miE

1. Apakah nama blog anda sekarang dan mengapa anda memilih nama itu?

semy - sebab blog aku n aku nak guna nama aku je .senang...hahha..

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

semyotai.blogspot - semy adelah name aku dr skolah menengah lagi...dtg dr sowang kawan rambot kenteng yg cam sasau panggil aku "semmeh-semmmeh" patu betukar jadik semy...otai dtg dr joe itam yg menambah otai ke email yg dia create kan tuk aku sb ms tu aku bodo IT (sem 1 dip)


3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

method....urm cara hentam je...kadang x tulis pon aku post gmbr edit je..

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebab

x pernah kot...sebab x penah kene kutuk pon blog aku...and xde plak parasit2x yg cuba nak merosakkan n memporak perandekan blog aku.

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada orang yang tag anda ini? (aku tkr sikit soalan. buat pening je soalan ori dia..)

majinn--blog dia tulisan kecik panjang2x karangan agknye dapat A1 BM dia..suka buh info bukan gosip


6. Senaraikan 5 orang untuk diTAG:

1-ujie
2-keri
3-wawa
4-bond
5-nora jenab

No comments :