Monday, April 27, 2009

Hari Isnin

Isnin adelah hari yg xbest bg kebanyakan org yg tak produktif..jgn salah anggap..bukan produktif spt ayam betelo..tp mereka yg kuat bekerja tuk menghasilkan seswatu..dan mereka yg kurang produktif tu salah satu adelah aku...

malas pi keje pas rilek tido je sabtu ahad....tapi arini aku len..masuk2x je opis...owh panasnye..panas cam mase nak interview aritu...bepeloh satu bdn..aircond opis dah cabut bawak pi opis baru...tahan la 2-3 hari..hari ni masuk2x je tak open flock login facebook blog email semua..tapi tros sibuk siapkan poposal siapkan surat tipo and macam2x....dan dah siap sebab tu aku leh tulis blog nih..haha..

p/s:am i wrong doing that...?why must i the one to take the blame..people ask for help and i'm done helping them..is it still i'm wrong?cikgu ajis please rotan my butt if i'm really wrong..
sikap masyarakat melayu hari ini..mereka nampak apa yg salah dan silap lebih jelas and lebih besar dari apa yg baik dan mulia dilakukan seseorang...aku x mulia..aku x baik.

No comments :