Monday, April 6, 2009

ahad yg penat..

hari ni senin kan...?
ini cerita semalam...


nasik bas dari shah alam ke k.terengganu...pejalanan yg lame gile sampai KT kol 515 pagi(ahad).patotnye aku ngah tido time nih..sampi je cr kdai makan..keri kate nasi dagang sedap kat stesen bas tu..skali salah pi kedai dah..hahah tak merase..

kol 8pg en nazri dr instep sampi n bwk aku pi mandi umah dia kat taman tok jiring.pastu tros ngerah kudrat setup lokbox kat instep..bond kate suehana ade sana..rupanye kuih dia je ade..hahah..x jumpa gak..wat2x keje sampai kol 630 ptg..staff kat sana antar aku balik stesen kt..sebaik tiket balik dapat bli tp pi kl la..lupa plak aku kalo trans dia benti kat putra..lol camne...takpe bantai dr takde..

nek bas trans duk depan skali blakang debar..tinguk drebar bawak bas dr kt sampai cherating cam bwk keta ferrari..abes dia potong nye..sampai cherating saing ngan bas yg gerak 930 malam..bas aku gerak kol 10.

makan nasik jap ngan akem...lupa cite pasal dia...hahah.pastu sambung gerak balik kl..sampai kl kol 500pg...mana ade tren pepagi moning..lepak pekena nasik lemak kerang yg xbes..tanye brade kdi tren kol berape ade..dia kate 545 ade dah...hurm plan2x makan pastu jalan pi stesen putra...ramai gok org...mata dah takbleh blah..dalam tren sempat lelap dr klsentral sedor2x dah sampai seri setia...dekat dah...

sampai bt 3 tros cr teksi..jarak sekangkang kera ngan umah aki drebar teksi cas ngan harge NGV leh pakai seminggu...kalo jalan jauh melaka ngan segamat pegi balik(5ringgit) hentam jea asal sampai umah dah le lokbox ni ringan tahap hanjing...

sampai umah mandi solat subuh bum tido..sblm tuh msg cinta la dulu...haha..tido tak hengat bos tepon aku angkat.INSTUN tepon aku x angkat..org gile tuh nak aku pasang gak lokbox tu arini gak..bodo ingat robot ke..xyah rehat...bapak dia penahh dera dia keje 24jam tanpa rehat ke.lokbox diorang tu ntah2x diorang salah konfig pastu rosak nak demand2x org plak..cikungunya..

masuk opis kol 3 ptg..ujan ma...

2 comments :

k.e.r.i. said...

kau pun mengganggu tidur aku di kala tengah hari ahad.
hahaha.

semy said...

hoi tngh2x ari tido wakper..haha