Friday, April 10, 2009

kisah arini

jumaat:10 april 2009

pagi 645am:mylove fied tepon aku suh bgn(rasenye dekat kol 7 dah)bgn solat subuh bum balik kejap..tepon reply dia..wish gudluck nak test moto..

8am: pi mandi dalam toilet yg sejuk x sejuk panas x panas..mandi2x siap2x pakai baju wangi2x wat kopi tuk sarapan...amik biskut 5 keping cicah n telan (sekepin2x la)

840: trun lift pi G level start moto xperlu panas sebab ikut petua x perlu panas enjin tp pandu ngan lancar...sampai opis kol 850am..AEK5650 dah ade..ajaib tol..dak ni tido opis ke?

900: start kerje siapkan hybridmax.

1245pm: solat jumaat kat ss13..ade popia sambal ngan pisang org sedekah...rembat la mamam.huhu

1405pm: sampai opis..hampeh xde org..ngan minah2x pon xde..mundar-mandir kat lobi last2 aku tron bawah makan even x lapo sngt.hahha..

1430pm: nek semula opis xde org lagi gak..kilat sabung menyabung...dumdamdumdam..tetibe pintu blakang opis tebuka...la ade org upenye..masuk opis aku lak tinggal sorang..x takot pon...

1500pm: Ellina and the geng balik..temengah2x naik tangga sebab lift padam kene panah petir td..semua mengah2x.hahah

1800pm: balik n tetido...basuh baju...sidai...solat...main ngan coolpix 5900

2100pm: kuar pi ss2..bank islam cimb...ujan renyai2..tesco shah alam lak..ronda2x x bli pape pon...

2300pm lebih kurang la: sampai umah duk chating2x ngan mylovely busyuk..layan dia ngumpat...nak uplog gambar sket la...huhu...

3 comments :

k.e.r.i. said...

motif ko nak letak no henpon kat situ?

sif said...

taw xpe..ptame kalinye aku bersetuju dgn keri yg gay nih..
ko nih kdg2 xde misi dan visi r semy..lempang nak?
hahahaha~

semy said...

hahah...aku promote je
no maxis aku x aktif