Sunday, August 23, 2009

2 ramadhan picas only..

salam..ari kedua ramadan..tiada banyak beza ngan semalam..kecuali arini kurang sket tidonya...hahaha..gmbr2x self potrait dan gmbr ed bersiap pindah rumah...
sedikit gmbr yg telah diedit





Amaran::jgn meniru aksi yg akhir ini kerana ia adalah lakonan semata2x..jika ingin ditiru sila lakukan dengan tawaduk kepada Allah S.W.T

14 comments :

k.e.r.i. said...

rasa macam lempang je ko mie tengok gambar yang last tu.
pelakon terbaik!
hahahaha

dilla said...

huhuhu.. ed dh pindohhhh~~

semy said...

kerie:: hahah..Kabarkatan kaf ba ra kaf alif ta nun

dilla :: yep sudah pindah tp ada kat sini lagi..hahah

Fied said...

Pic yang makan sorang2 tu sedih nau....
berbuka mengadap dinding...
duk sorang2...
Pic yang duk atas sejadah tu tanpa kopiah...
semalam mengugut kopiah ilang...
entah mana2 die letak...

missy suzi said...

kan aku ckp keri,seb bek kamera kesayangan die tuh xleh ckp.kalo x,mmg kamera tuh lempang semy tok pihak ko keri.hahahahahahahahaha~

semy said...

kopiah ade yg pinjam...balik trawih tetibe ade atas lantai..pura2x cam teselit...

k3kvr4 said...

adoyai... gmbr last tu nk nunjuk kewarakkan @ nunjuk betapa sepah nye baju di gantungan???hahahhaha.... adoyai.. laki fied ni wat aku gelak besau je...

semy said...

haha..pemberitahuan..lokasi penggambaran bukan tmpt saye..tu tmpt org lain..saya numpang je solat situ..haha...

::: ReActivate ::: said...

::: salam bro.. [huhuhu] terlajak
::: ke sini, baca juga entry baru
::: bro, ada gambar2 self-portrait
::: part last tuh mmg kelakar ler
::: [hehehe].. very nice pictures!
~ salam ramadan bro..

semy said...

wasalam bro..haha..bulan2x pose ni kdng tegila sikit..haha..tankiu cos dropby..haha

missy suzi said...

ceh semy sudahjd blogger yg sgt feymes!!photoghraphy popular kacak bgaye.sweet je jwb soklan peminat.'thanx 4 drop by'ceh!hahahahahahahahaha~

semy said...

ahaha ko ujie aku ayat skema skit cepat je ko bebunyik...ahaha..aku suh mat iran kidnap ko baru tau.

razifmustapha said...

munafik betul aku tengok gambar last tu. lalalala

semy said...

siut la...xde la sampai munafik...tu lakonan je..ala2x nur kasih tv3..aku sbgi aidil..eh mana kopiah..hahaha