Sunday, August 16, 2009

ngepost skali


apa nak tulis ek...pasal tido la smlm aku tido kat puchong @ umah ke-2 aku...haha..yg tabestnye kaki aku sibuk si nyamuk geget...kalo pi sana main ps2 aku misti kalah..aram tol...meh la lawan main kat pc kita tinguk....akem ayam2xkan je aku..siut tol....gmbr hasil nembak area KL xkuar lagi..keri dah amik...upload la apa lagi...ahhaha...

15 comments :

k.e.r.i. said...

aku jeles dengan gambar ni

semy said...

keh2x..nak lagi power pakai tripod..shepa duk diam cam patong x gerak..haha

ViNN said...

tabaek semi menduakan awek.

semy said...

aku dua..ko 2-3-4-5..hahaha

sHe pHa said...

hello.aku takkan penah jd yg kedua.
aku hanya menjadi model.sekian.

semy said...

hahha...aku setia ar shepha..ngan fied la bukan ngan ko or sesapa yg lain...hahah

sHe pHa said...

aku cakap dengan VINN kat atas tu haa.
ku tahu kau milik fied.jgn risau.
fied,tumpang lalu...i jadi model je hehe

semy said...

hahhaa...

razifmustapha said...

ya very nice photo, ada "moment" orang kata. Panning tak bergerak namanya ni. hahaha. pepehal superb2 susah nak tunggu bas lalu nak snap tu. "moment" tu penting.

semy said...

hahha...ni shepha punye idea...aku nak wat kat lrt..tapi mana stesen yg lrt x benti...hahah.

shepha said...

ajib - wow ayat org bergomen.

semy - comel kan idea aku?lrt takleh.keretapi tanah melayu mungkin boleh.haha

semy said...

lenkali kita shoot kat stesen KL plak...

shepha said...

semy ajar aku cane nak letak flickr photostream kat sidebar?

semy said...

ko add widget pi kat featured ade flickr photostream..masukkan username ko nanti dia cari...

shepha said...

ok terime kaseh.