Tuesday, August 11, 2009

selawat syifa

Selawat Syifa’

Terjemahan:

Ya Allah, berilah rahmat ke atas penghulu kami, nabi Muhammad S.A.W. yang dengan berkat baginda, engkau menyembuhkan hati-hati, menjadi penawar dan menyihatkan tubuh badan juga memberi kesembuhan penyakit serta mengurniakan cahaya penglihatan dan kurniakanlah juga rahmat keberkatan dan kesejahteraan keatas keluarga dan sahabat baginda.

zikir sebagai memohon pertolongan dari Allah S.W.T agar dijaga kesihatan dan disembuhkan dari penyakit..time dah sakit baru nak ingat tuhan...apa nak jadi...

7 comments :

Shepha said...

nama aku dah syifa.

sif said...

diam r syipa!!!
aku dh agak dh sure ko fiest commentar.mampos ko!hahahahaha~

Shepha said...

bengang la tu takde selawat/doa suzi haha.

semy said...

aku dah agak dah misti timbul isu nih...hahaha

Abaan Pok Ya said...

kalu ader pon talkin untuk suzi..wakakaka

k.e.r.i. said...

hahaha.
talkin suzi iryanti.
memang masuk dowh nama tu.

Ezar.Eziardy said...

aku klu ada tahlil pon aku redha jerk...