Thursday, August 27, 2009

6 ramadhan..



salam..

indahnya idup pi opis kol 10pg..alasannya pertukaran program pemindahan printer kat SUK..haha..dak laskopak sibuk2x besiap pi opis aku masih berselimut..haha..tapi amik ko kat SUK kene angkut 70biji laser printer sumbat dlm van wak balik opis..sebaik ade saudara indon gagah perkasa membantu..kalo x mmg aku mintak bonus sempena ramadhan ni..eh raye..

keri cite sedih waktu berbuka dia smalam makan buah tamar air masak ngan winston je..kempunan ngan KFC shepa ngan mija..bli keta derah boh..ujan pon xpe leh redah ke sunway tu..hahaha.tapi dia sampaikan brite gumbira sb aku tertanya2x gradkah aku tahun ni sebab takde kabar brite dr utem..yg ade tawaran perkhidmatan tempahan hotel sempena nak konvo..lantak la aku nak duk mana kang..berulang ke muar pon xpe.umah pakcik aku ade..xpon seperti dicadang aku berbagpaking kat pantai puteri..haha..leh bbq..haha..

ptg kol 430 ujan menderu turun..aah sudah..camano nak balik pi bazar ni..duit pon ade 2RM je dlm dumpit..x cucuk gaji.gaji bln lepas..haha..lepak opis sampai kol 6.leh aku layan laju dan menakutkan 4 ngan yien..dia pon rempit takleh balik..selalu dia kol 3 dah ilang.haha.si ellina pon dah mencebik nak balik tapi ujan..hahah..takleh jadi..redah jela..baju ujan ade..as usual jammed.bazar x ramai org tapi ade gak yg tegar dtg nak cari makan tuk buka..masing2x berpayung berbaju ujan kuning cam scott emulsion punya iklan pon ade..kuar duit duit basah..akak tu amik kain lap2x dia simpan..sebaik x simpan dlm tmpt rahsia..mana tau nak tambah sejuk..haha..

sampai umah dah kol 645..mandi smayang asar msg org dia balas yela dan yela..ok.ade mase lagi sblm buka aku pong grap awek aku and shoot roti john ngan nasik ayam bbq..terawih xpi sebab ujan..semayang terawih kat umah je..lagi cepat..hahah..

4 comments :

k.e.r.i. said...

sedih dowh citer berbuka aku semalam.
T_T

semy said...

mmg sedih..org ingat aku amik gmbr buka sorang2x amat sedih..padahal tak sedih pon..sebab ade gak mende nak makan..ko..kurma je..huish..mmg sedih..

Markmiez said...

huuuu...xpe..atleast ade gak mende nk makan..bersyukur ngn ape yg ade..

semy said...

alhamdulillah amin..makmies jom terawih...hahha