Monday, August 10, 2009

convert change


apa nak jadi ngan aku ntah..

gambar diambil oleh dilla burn ketika geng shah alam utem bertehtarik di al-rafi bistro ss13 shah alam..malam kejadian aku agk kurang vitamin sebab baru kebah dr demam tapi masih batuk2x..kuar gak..hahah..paginye pi skolah ok je..xpon rase nak terjelepuk dlm longkang dek kerana demam..lama x pegang kamera..seminggu skali je pegang..rasenya kalo hari kerja isnin sampai jumaat tu aku x usik pon kamera aku...haish..camane nak terer nih..and nak crite yg skang kalo org amik gmbr aku sorang aku akan wat muka pelik2x.contohnye gmbr atas ni and gmbr profile facebook aku...nape ntah..tabiat kot..haha..sbnrnye time ni aku ngah tinguk lens aku punye UV-filter..terasa cam ade glare..xlama dah tu maknenya..hahah..ok tata..saje ngapdet post ni...kang org komen lak apahal post gmbr je xde isik..haha..ok chiaw..

No comments :