Thursday, August 20, 2009

yes dah jumaat dah..

salam..ari jumaat paling best...kenapa? sebab arini waktu dipejabat adalah sekejap...pagi masuk kol 9...kol 1000 pi minum...1015 aku masuk balik..tuptap dah kol 12..1245 cabut dah..time ni biase majinn akan buzz aku..aku xtau nape ngan dia suka buzz aku ari jumaat kol 1245tnghari..pastu aku kuar pi jumaat..biasa pas tu baru makan nasik atau x makan..sebab pi bantai buah jambu ngan jus buah2xan tempatan..haha..masuk opis semula dah kol 230..nguap sikit..wat2x cam ade keje sikit dah nak balik...aku lah pekerja menepati mase..masuk kol 900..kol 530 tros cargas balik...

sronok kan idup aku...haha..xde la sronok pon...balik umah tinguk dinding....nak kene bli gak plasma Tv satu ni...berapa ek..courts mamoth ade pakej raye nih...jom bli tv..

TV LCD LG 32" HDTV:: RM2499.00 =RM66.64 x 36month
Astro :: RM80.00 RM70.00/month
Extension plug :: RM12.00 pon nak sebut..

murah je kan...

takde idea nak ngarut.program menggalak rakyat malaysia berhutang..dibawakan oleh senQ..hahha

6 comments :

k.e.r.i. said...

LCD je lah.
baru 1.5K.
murah je woh.
hahaha

semy said...

haha..xmo nak ni gok...hahah

Munirah Abd said...

bulan bulan bayo brapa ni???

semy said...

haaha..kash je..banyak duit...tipu je..mana nak cekau..tukar la nak LED TV lagi mahal...9,999 paling murah.hahaha..

(mun aku berangan je..mende ni xwujud lagi..semua dlm angan aku je)

atan said...

woi kat pacific alor star tgh promotion rm999 LCD 32". Beli mura2 sudah...

semy said...

skang harga LCD dah jatuh sebab dah kuar LED tv..