Thursday, September 10, 2009

20 ramadhan

salam,

tiket balik kg x bli lagi..aku balik kg naik apa pon lom tentu lagi..huuhu..ade 10 hari lagi nak raye...baju raye kasut raye suar raye semua x bli lagi..tunggu gaji..huhu..raye kene jimat tuk konvo kang..harap2x ade bonus raya..krajaan xde bonus raya tapi ada skim bantuan..bonus la tu..apa nak jadik ngan kerajaan ni...sikit2x bonus..

ngan bonus yg blom nampak bau lagi tu gak nak wat topup2x belanja itu ini..nak suh family dtg time konvo takan tak hulur wit minyak ngan tol..ron95 je tau..ahahah..kedekut punya anak..raya konpem jalan2x sb aku cuti seminggu..huhu..duit raye..tahun ni kene bagi adik2x aku duit raye gamaknye...sekeping merah dah..takleh banyak2x kang wat bli entah apa2x..hahaha..

makin beso gaji makin banyak belanja..setuju x ????

4 comments :

annamasud said...

betulll...aku setuju..
aku ade 13 org ank sedara..
rasa mcm nk bg singgit sorg jek..huhu

semy said...

hahah..ramai tu ana..kalo dia tanya napa singgit...ckp gawat ini..haha

missy suzi said...

maken bsr gaji,maken xde duit!!
hahahaha~

semy said...

nafsu la ko ujie..hahah