Friday, September 18, 2009

Live from shah alam

Salam...

18 sept 09 Jumaat BSO Technologies Sdn Bhd Office. (keep away..sngt jahat dan tidak bertanggungjawap mereka yg menguruskannya....KWSP X bayo tp potong dari gaji..slip gaji tak proper...offer letter macam surat mintak cuti...)
suhu : 22'celcius
waktu : 9:12a.m.
humidity : ade la 5 ketol

keadaan opis masih sunyi sepi...mungkin akan ceria sebentar lagi atau tak ceria dah sampai ke lepas cuti raye nanti..semua dah pulang kekampung atau ngah ondaway balik kg...arini shah alam cam biasa masih jammed sebab ramai yg masih bekerja arini dan yg buat2x x bekerja pon ramai..aku plak pas sahur x tido td semangat punya pasal..bukan semangat nak balik beraya..tapi semangat nak collect lesen aku..huhhu..akhirnya aku bejaya mempunyai lesen mandu D ngan titik peluh aku sendiri..takde mintak duit mak ayah..nak gelak gelak la kat aku yg baru ade lesen..korang yg dah ade lesen pas spm dulu pakai duit sapa..kalo duit sndri xpe..haha..kol 820 aku dah sampai kompleks JPJ shah alam..amik number giliran kat minah klate yg aku jumpa kat skola mandu aritu..mati2x ingat dia staff skola mandu tu..rupanya staff JPJ.patuh le x kenal erni honda jazz..haha..urusan bejalan lancar..5min siap..takde org sngt kat kaunter jpj pagi ni..fuh lega dah ade lesen..skang menunggu kuar sang rimau silver lak..copek najmiyah oi..den nok pakai keto nih...nak konvo 4 hb nanti...copek la...


gmbr pemilik diblurkan takut tepikat..

p/s: najmiyah adelah ejen aku..ejen 007

1 comment :

k.e.r.i. said...

aku dapat lesen lepas LI, duit sendiri woh. haha

selamat hari raya aidilfitri mi weh.
banyak la ko menembak raya ni ek.
hahahaha