Monday, September 7, 2009

konvo 4th october

lambat lagi tarikh ni..tapi masing2x dah ade perancangan menarik masing tuk hari ni..suar slack+kemeja lengan panjang+tie..baju melayu cekak musang+sampin songket..yg pompuan lak dah bli kasut tumit itam+baju kurung liplapliplap tudung gelap..haha..semangat beb..naik pentas amik skroll nanti x sampai 5min..

aku xbli lagi semua2x tu..dah bli suar ngan tie je..kasut xbli lagi..kang la..haha..baju pakai yg mana ada je..hahha.save budget nak raye..kot aku nak cari mana ek..blazer ade jual kat jusco..200..huhu..berbaloi x bli...haiya..wa pening..yg penting on 3rd october tu akan ada outdoor konvo photoshoot..sapa nak join ambo ngan keri dipersilakanlah..tapi jgn ramai2x kang gambo diri sendiri ni takde lak..kalo yg ade kamera sendiri bawok je..PNS/henset pon boleh..kita maksimumkan penggunaan kamera..

so entry ni adalah pelawaan secara x formal je..haha...

2 comments :

shepha said...

aku aku aku.
aku bwk PNS aku.
tapi dalam SLR gambar aku mesti banyak.hee~

semy said...

perh..ko begitu berminat ek..haha..